Social media

Zakupów w naszym sklepie internetowym mogą dokonać klienci którzy:
a) posiadają zarejestrowane Konto klienta
b) nie posiadają zarejestrowanego konta klienta
Do etapu potwierdzenia zamówienia proces dokonywania zakupów wygląda identycznie dla obu przypadków.

Jeżeli znajdujesz interesujący produkt w naszej ofercie należy podjąć następujące czynności: użyć przycisku “dodaj do koszyka” co spowoduje dodanie wybranego towaru do zawartości koszyka. Wybrany towar będzie widoczny w polu koszyka “Koszyk”. Aby dodać kolejną sztukę towaru należy: kliknąć przycisk dodaj, aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku “usuń”. Aby dodać towar z innej kategorii należy użyć przycisku kontynuuj zakupy wybrać interesujący produkt i postępować jak wyżej.

Na następnej stronie w Koszyku bedziemy mogli kontynuować lub zakończyć zakupy. Jeżeli chcemy kontynuować zakupy należy kliknąć przycisk wróć do sklepu. Jeżeli chcemy zakończyć zakupy, na tym etapie możemy podać ilość sztuk jaką chcemy zamówić, sposób płatności i wysyłki, komentarz do zamówienia. Gdy wszystko mamy potwierdzone, logujemy się na nasze konto klienta lub podajemy wymagane dane do procesu zakupu i przechodzimy dalej przyciskiem przejdź do potwierdzenia.

Na stronie potwierdzenie zamówienia weryfikujemy poprawność naszego zamówienia, wybranego towaru, sposobu wysyłki i zapłaty oraz nasze dane. Jeżeli wszystko się zgadza potwierdzamy informację o zapoznaniu się z prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem i klikamy przycisk Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamów.

Na następnej stronie Podsumowanie zamówienia znajdziemy informację o numerze naszego zamówienia, kwoty jaką mamy zapłacić oraz informację na temat płatności w zależności jaką opcję wybraliśmy przy składaniu zamówienia. Na tej stronie możemy także pobrać nasze zamówienie lub je wydrukować. Potwierdzenie zamówienia dostaniemy także na skrzynkę mailową. Jeżeli dokonaliśmy zakupów nie posiadając zarejestrowanego konta klienta zamówienie należy potwierdzić w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia. Zamówienie można potwierdzić klikając na link w mailu potwierdzającym dokonanie złożenia zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia, będzie ono anulowane. Wymaganą i ważną informacją jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia.

Otrzymanie zamówionego towaru.

Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firm: InPost (paczkomaty), Poczty Polskiej i firmy kurierskiej UPS. Pamiętaj, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej stan.

Zwroty produktów

Pamiętaj aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzić, czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku jeśli uważasz, że przesyłka jest uszkodzona lub produkt posiada wady, poproś listonosza lub kuriera o protokół uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki/produktu, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu pod adresem e-mail sklep@cbdplus.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem.

WITAMY W SKLEPIE CBDPLUS.PL - ZNAJDZIESZ TU PŁYNY, BAZY I AROMATY. ZAPRASZAMY NA ZAKUPY.